Mac Support Net

Tech Support . Service . Design . Development . Web Hosting

Εξωδικαστική συμφωνία: Η Apple επιστρέφει $300 ανά χρήστη... «βρεγμένου» iPhone στις ΗΠΑ!




H Apple δέχτηκε να καταβάλλει 53 εκατομμύρια δολάρια για να δώσει τέλος στις μαζικές μηνύσεις καταναλωτών που διαμαρτυρήθηκαν στο περιφερειακό δικαστήριο στο Σαν Φρανσίσκο για την πολιτική εγγυήσεων που ακολουθούσε η εταιρεία με βάση, εσφαλμένες όπως υποστήριξαν, ενδείξεις υγρασίας στους αισθητήρες iPhone και iPod Touch. H Apple αρνιόταν την κάλυψη της ζημιάς από την εγγύηση, όταν οι ενδείξεις άλλαζαν χρώμα.

Η Apple επέμεινε ότι οι αισθητήρες δεν ενεργοποιούσαν εσφαλμένα τις σχετικές ενδείξεις υγρασίας (συγκεκριμένα, υπήρχε μια κόκκινη φωτεινή ένδειξη μέσα στην υποδοχή σύνδεσης των ακουστικών). Σύμφωνα με την πολιτική της, εάν ο αισθητήρας προκαλούσε την αλλαγή του χρώματος στην σχετική ένδειξη, τότε η εγγύηση δεν θα κάλυπτε την ζημιά. Η αλλαγή του χρώματος υποδείκνυε ότι iPhone ή iPod touch είχαν βυθιστεί σε νερό ή είχαν βραχεί τόσο ώστε να μην καλύπτεται από την εγγύηση της Αpple, όπως δήλωνε ρητά.

Οι ενάγοντες υποστήριξαν ότι οι αισθητήρες της 3M Co. ενεργοποιούνταν από την υγρασία του περιβάλλοντος κατά την συνήθη χρήση. Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, η υπόθεση αφορά 153.000 πελάτες της Apple.

Το Bloomberg διευκρινίζει ότι αναλογούν 300 δολάρια ανά πελάτη, ανάλογα με το μοντέλο iPhone και iPod touch.  Αφορά πελάτες τους οποίους αρνήθηκε να καλύψει την ζημιά η εταιρεία πριν τις 31 Δεκεμβρίου 2009 και για iPod Touch πριν τον Ιούνιο του 2010. Οι δικηγόροι μπορούν να διεκδικήσουν έως και το 30% από το ποσό που συμφωνήθηκε για την αμοιβή και τα δικαστικά έξοδα.